t4ki'style

Légy üdvözölve!

Pajti-blogok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

EFOTT-oltunk

2008.07.22. 13:12 :: t4ki

Na, minthogy egyszer mindennek vége, ez a kellemes 5 nap is elillant. Immáron itthon, kipihenve magamat, próbálom felidézni a múlt hét eseményeit...

Kedd, 0. nap: Délelőtt 10:15-kor megérkeztem Budapest Déli pályaudvarára, ahova Norbival a találkozót megbeszéltük, megvetük a jegyet, nézegettük a borús városképet, majd elindultunk Délre... 13h után megis érkeztünk, már bőven gyülekeztek az emberek, majd szépen lassan (nagyon lassan) elkezdtünk becsordogálni a fesztivál területére. Idő közben elfogyasztottam a vacsorának szánt kaját, meg a másnap reggelire szánt kajának a felét. Aztán 17h után elkezdtünk építkezni, épp egy kocsma közelébe sikerült sátrat verni, gondoltuk, majd közel (Kozel) lesz a sör, jó lesz ott... Miután felépült a lakosztályunk, és becuccoltunk, elindultunk kajáldát keresni. Az eredeti terv valami főtt kaja volt, végül Big Mac menü lett belőle. Vissza a fesztiválterületre, még alig volt valami, egyedül a HÖOK sátrában volt élet, Tibi bácsi kezdte csinálni a fesztivált. Hallgattuk egy darabig, (kb. 22h-ig) majd mentünk lepihenni. Egy kellemes hidegzuhany következett (melegvízzel csak az egyik kávézóban találkoztam a héten, akkor is kávé formációban) majd alvás. Lett volna, ha a jónép nem üvöltött volna a mellettünk lévő kocsmában kb. fél 7-ig, folyamatosan. Na, azért pár órácskára sikerült bealudni...

Szerda, 1. nap: Nyűgös, fáradt kelés után felkerekedtünk a teszkóba kaját venni. 2km-es gyaloglás után el is értük a célunkat (később rájöttem, hogy lehet rövidíteni is az utat) Miután bevásároltunk, a főút mellett ücsörögve elfogyasztottuk a táplálékokat. Vissza punnyadni egy kicsit, majd miután a strandpapucsom sikeresen feltörte a lábam, elindult a gyógyszertárkereső hadművelet, ezzel el is ment a délelőtt. Dél körül megérkezett Anikó és Mesi, összeraktuk nekik a sátrat (itt megjegyezném, a leukoplast kiválóan alkalmas sátorszakadási hibák javítására) Majd rövid helyrajzi ismerkedés után ismét teszkóba mentünk, bevásárolni az estére. Bikini, Republic, és Tibi bácsi volt tervben. A Bikini a szokásos jó hangulattal telt, a szokásos zenékkel, de nagyon élveztem. Utána a Republic következett, először voltam a koncertjükön, de nagyon jó volt, néhány számuk annyira megtetszett (pl. Erdő közepében), hogy itthon első dolgom volt megkeresni őket. Tibi bácsi a szokásos hanglatot adta, a nap végi pörgés után jött egy hideg zuhany, majd stabil 7 óra alvás (gitárosok-dáridósok ide-vagy oda)

Csütörtök, 2. nap: Relatíve kipihentem ébredtem, majd a hagyományos reggeli teszkó-séta következett, ami után ténfergés-mászkálás a fesztivál területén, délután Badár Sándor stand-up comedy-je, majd pihengetés, estefelé még egy kör Teszkó, lépcsőnülős sörözgetős beszélgetés, majd koncertezés. A Magna Cum Laude-t nézték ki a csajok, de teltház lett a sátorban, így az eredetileg tervezett Animal Cannibals koncert jött össze. Na, én a legnagyobbat itt tomboltam a hét alatt, ahogy a beatek eljutottak a fülembe, rögtön lement nálam a redőny, és stabil 1 órát őrjöngtem végig, hülyegyerek módjára :) Nekem az ilyen zene kábítószer... Miután megszabadultam az összes felesleges és kevésbé felesleges energiámtól, rövid pihenő, és egy Whiskey-kóla után Kispál és a Borz következett. Akiket bár szégyen-gyalázat nem ismertem de nagyon jól éreztem magam a koncertjük alatt, és igyekszem pótolni eme lemaradásomat... Utána Tibi bácsit szerettem volna még összehozni, de az Animal Cannibals alatt elvesztett energiát még Red Bullal sem tudtam elégséges szintre hozni, így kidőltem mint egy zsák.

Péntek, 3. nap: Szerintem itt is teszkóval kezdtük a napot, aztán bicajozni akartunk, de mivel zárva volt a kölcsönző, elindultunk gyalog városnézni. Egy jó kiadós séta, és egy kávé után visszatértünk a sátorhoz, kaja, pihenés, mászkálás, csocsózás, beszélgetés egy hittérítővel, teszkó délutáni kör (most a csajok nélül) majd Zorall, ami szerintem iszonyat jó volt, kár hogy világosban kaptak időpontot. Korda Gyuri és Klárika koncert, a sátor tele lett, nagyon nagy őrjöngés fogadta őket, bár szerintem a koncert hagyott kívánni valót maga után.. Szerintem egy fesztiválon ne playback-eljen senki, arra ott vannak a diszkók, meg egyéb klubbok. Itt meg kőkemény playback volt... Na mindegy. Utána Quimby következett, de csak a sátorból, mert akadt egy kis tennivaló... Aztán a mai Tibi bácsit nem hagytam ki, pedig kidőlt mindenki fél 1-re. De én jártam jól, a buli előtt összefutottam egy kedves ismerősömmel, ami a legnagyobb meglepetés volt nekem az 5 nap alatt :) Tibi bácsi, és a szokásos éjjeli hidegzuhany után nyugovóra tértem.

Szombat, 4. nap: Hajnali kelés, ismét a gitáros gyerek, és társai, továbbá a "Ládidé, ládidé csak te vagy nekem a fény" című mulatós zene, amit az egyik srác 5 óra körül elkezdett, és mikor délután mentem a kocsma eflé, még akkor is hallottam... Na, káromkodások közepedte kimásztam a sátorból, és indult az utolsó nap. Strandra kellett volna menni, csak ez a remek ötletem estefelé jutott eszembe. Helyette teszkóztunk, meg bent szórakoztunk. (csocsó, net, parton ücsörgés.) aztán így telt a nap, délután aludtam egy kicsit, kellemes harminciksz fok kint, én meg a sátorban. Nem tudtam mit csinálni, hullafáradt voltam. Néha felkeltem, hogy mászik rajtam valami, de csak izzadtságcsepp volt :) aztán hideg zuhany, irány a.. na mi? Bizony, bizony a Teszkó. Előtte megvettük a jegyet, az új MÁV-internetes balhéval, erre se legyen gond az éjjel. Szokásos Teszkó utáni este, majd Belgára visszaértünk, és a sátorból hallgattuk, miközben pakoltunk, majd sátorbontás itt, sátorbontás Anikóéknál, leadás a csomagmegőrzőbe, és irány az utolsó éjszaka! Tankcsapda koncert, állati effektekkel, iszonyat jó hangulattal, majd az utolsó Tibi bácsit tomboltuk végig, utána pedig elindultunk Pestre...

Vasárnap, 4+1. nap: A fesztiválbuszra felpréselük magunkat, majd megérkeztünk az állomásra, ahol pár perc pihenő után felszálltunk a vonatra. Innen a dolog úgy nézett ki, hogy a jegyemet kitettem az asztalra, majd úgy aludtam be, hogy azt tanítani kéne. Halványan emlékszem a kallerre, meg hogy nyújtom neki a jegyet, meg egyszer elzsibbadt a karom Budafoknál. Aztán Norbi keltett a déliben :D Szal a 1,5 órás út nekem ennyi volt :) Hat után megérkeztem a pesti szállásomra, zuhany (MELEG VÍZZEL!) aztán a délelőttöt vízszintesen töltöttem.

 Összességében nagyon jól éreztem magam, tényleg vannak dolgok, amiket nem lehet pénzért megvenni, csak a jegyet hozzájuk. remélem jövőre is kijutok :)

 

Szólj hozzá!

Címkék: bulájkodás

A bejegyzés trackback címe:

https://t4kistyle.blog.hu/api/trackback/id/tr73579899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása