t4ki'style

Légy üdvözölve!

Pajti-blogok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új élet...hamarosan!

2012.02.17. 17:50 :: t4ki

Lassan másfél hónapja, hogy "Mérnök" lett a rangom, azóta keresem az új kihívásokat, és töltöm a megérdemelt pihenős időszakomat. 

Az elmúlt 1,5 hónap alatt pihentem sokat, szoktam ezt az újfajta nyugalmas életet, ami elsőnek igencsak furcsa volt, emellett buliztam nagyokat, és megpályáztam néhány állást, megfordultam interjúkon, de a tényleges új élet beindulása még folyamatban van. Most élvezem azt, hogy van időm azokra a dolgokra, amiket évek óta hanyagoltam (erre a blogra pl.) Mindemellett elővettem az angol könyveimet, mert a tudásom megkopott az évek alatt. A szakma meg kőkeményen elvárja az idegennyelv ismeretét. Sőt, olvasni is bőven van időm, Napoleon Hill, és társai mindig kézközelben vannak, hisz az ő tanácsaik is alapkövét képezik az új életemnek.. :)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://t4kistyle.blog.hu/api/trackback/id/tr824124446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása