t4ki'style

Légy üdvözölve!

Pajti-blogok

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Magyarország - én így szeretlek

2009.02.16. 19:15 :: t4ki

A barátaim hívták fel a figyelmemet erre a Soproni reklámra, tekintve hogy én nem nézek TV-t, nem jutott volna el hozzám ez a kis filmecske.

De sokkal érdekesebb, amit kiváltott az emberekből. Több helyen olvastam, hogy ez lett az emberek kedvenc reklámja, kitették a blogukba, iwiw üzenőfalra, satöbbi. Igen, tény hogy aranyos, kedves, jól sikerült, satöbbi.

Na de most jön a t4kistyle véleménye, ami nem biztos, hogy ilyen lesz:

Tényleg egy sörreklám után kell rájönni, hogy szép ez az ország? A reklámszakemberek miatt szeretjük meg a hazánkat, majd rögtön az lesz a kedvencünk, akár még sörben is? Nem az lenne az alapvető dolog, hogy életünk minden pillanatában a "Magyarország, én így szeretlek" filozófiát valljuk? Mindenféle média, meg reklám nélkül? Most sokan megnézik a reklámot, a szívüket melegség tölti el, hogy "igen, én is magyar vagyok, jajj de jó, sőt a Sopronit is szeretem" Aztán ha legközelebb meglátnak egy Árpád-sávos zászlót, már náciznak, meg antiszemitáznak. 

Szóval mielőtt bárki lelkét elönti sörrel a hirtelen nagy hazaszeretet, gondoljon arra, hogy a reklám előtt is így szerette-e a hazáját, és a reklám után x hónappal is így fogja-e. Vagy amikor azon panaszkodik, hogy milyen szar ország, meg itt kéne hagyni, satöbbi...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://t4kistyle.blog.hu/api/trackback/id/tr97947061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GrafUr · http://grafur.hu 2009.02.17. 23:25:40

Taki, a dolog szerintem nem ennyire gömbölyű! Nyilván a reklám csak a szépet és a jót emeli ki, amiben mondjuk az embernek egy kellemes magyarországi nyaralás/túra során része lehet. Olyankor az ember reklám nélkül is szereti az országot. De egy olyan szürke és koszos hétköznapon, mint bármelyik, egy olyan napon, amikor a hírek rablások, eltűnések, gyilkosságok, bűnözések, és zsebüket tömő politikusokkal van tele, akkor bizony az ember elfelejti a nyári szépet, és nem gondol Magyarországra úgy, mint a szeretett országra. (huh, bocsi, hosszú mondat lett..) Szóval egy átlagos mocskos és kellemetlen napon igenis kell egy reklám, ami azt mondatja veled, hogy szereted az országot. Amiben nincsenek bűnözők és politikusok, amiben nincs válság, csak minden, amit szeretsz.
Mert bizony az ország az szar... Reklám ide vagy oda. Közelegnek a 2010es választások, ami azt jelenti, hogy a politikusok, majd az emberek agya is egre nagyobb mértékben elszáll. Kimagaslóan magas (lisaelső!!!) nálunk az adó, kilátástalan rengeteg ember helyzete, hát lehet ilyet szeretni?! ILYET nem lehet, de épp az a szerencse, hogy az "ország" nem csak ennyit jelent, és épp erre emlékeztet ez a reklám. Hogy ne csak a rakás szart látsd.

Én reklám előtt is ugyanígy szerettem járni az országot, és megismerni minden részét. Bemotorozni a Bükköt, a Zemplént, a Mátrát, a MEcseket, valamint a Dunántúli-Középhegység egyes részeit. Oda meg vissza vagyok ezekért a dolgokért, a magyaros kajákért, a magyar sörökért, a magyar nőkért (különösen egyért :) ), stbtsb... Reklám után is így fogom szeretni ezeket, csak végre fél percben összefoglalták ezek nagy részét egy kellemes emlékért két vérengző híradó között! Szerintem jó dolog, és jó dolog, ha valaki a reklám után erről ömleng. :)

GrafUr · http://grafur.hu 2009.02.17. 23:26:18

Hűűű banyek, de nagyon hosszú lett! Bocsánat, bocsánat érte, pedig végig csak ugyanazt írtam, sokszor...
süti beállítások módosítása