A barátaim hívták fel a figyelmemet erre a Soproni reklámra, tekintve hogy én nem nézek TV-t, nem jutott volna el hozzám ez a kis filmecske.
De sokkal érdekesebb, amit kiváltott az emberekből. Több helyen olvastam, hogy ez lett az emberek kedvenc reklámja, kitették a blogukba, iwiw üzenőfalra, satöbbi. Igen, tény hogy aranyos, kedves, jól sikerült, satöbbi.
Na de most jön a t4kistyle véleménye, ami nem biztos, hogy ilyen lesz:
Tényleg egy sörreklám után kell rájönni, hogy szép ez az ország? A reklámszakemberek miatt szeretjük meg a hazánkat, majd rögtön az lesz a kedvencünk, akár még sörben is? Nem az lenne az alapvető dolog, hogy életünk minden pillanatában a "Magyarország, én így szeretlek" filozófiát valljuk? Mindenféle média, meg reklám nélkül? Most sokan megnézik a reklámot, a szívüket melegség tölti el, hogy "igen, én is magyar vagyok, jajj de jó, sőt a Sopronit is szeretem" Aztán ha legközelebb meglátnak egy Árpád-sávos zászlót, már náciznak, meg antiszemitáznak.
Szóval mielőtt bárki lelkét elönti sörrel a hirtelen nagy hazaszeretet, gondoljon arra, hogy a reklám előtt is így szerette-e a hazáját, és a reklám után x hónappal is így fogja-e. Vagy amikor azon panaszkodik, hogy milyen szar ország, meg itt kéne hagyni, satöbbi...